Minőségi javítás, megbízható eredmény – minden alkalommal.
Adatgyűjtők, címke- és kártyanyomtatók szakszerű karbantartása és javítása.
Folyamat leállás egy nyomtató miatt? Nem ritka – de megelőzhető. Címke- és kártyanyomtató, adatgyűjtő javítására specializált csapatunk segít gyorsan átlátni a problémát és megtalálni a megoldást.
A címkék torzulnak, kihagy, vagy egyszerűen nem indul el a nyomtatás.
Lassulás, fagyás, hibás adatrögzítés, fizikai sérülés - segítünk kivizsgálni.
Folyamatokhoz mérten rosszul sikerült beállítások vagy kalibrálások.
A korábbi partner már nem elérhető, vagy nem ért hozzá igazán.
Gyors, hozzáértő segítség – több gyártó esetében is.
Fix reakcióidőt és kedvező feltételeket kínálunk cége számára hosszútávon, kiszámítható költségekkel. Karbantartási szerződésünk segít megelőzni az eszközök váratlan meghibásodását, így nyugodtan koncentrálhat az üzletére. Ajánlott minden olyan vállalat számára, akik stabil működést szeretnének.
Átveszünk minden hibás készüléket telephelyünkön, gyorsan bevizsgáljuk, és pontos árajánlatot adunk. Csak jóváhagyás után végezzük el a javítást, hogy pontosan tudja, mire számíthat. Ajánlott, ha gyors, precíz megoldásra van szüksége.
Gyorsan megoldjuk problémáját a helyszínen, így minimalizálhatja cége kiesési idejét. Szakértőink előre egyeztetett időpontban érkeznek, legyen szó javításról, karbantartásról vagy eszközbeállításról. Ideális, ha nem szeretne logisztikai kihívásokkal bajlódni.
Nem kell aggódnia a folyamatos ellátás miatt – címkéket, festékszalagokat, nyomtatófejeket biztosítunk minden készülékhez. Rendszeresen vagy igény szerint, minden eszközhöz a legjobb minőséget és gyors kiszállítást garantálunk. Tökéletes választás, ha stabil, folyamatos működésre van szüksége.
Nemcsak javítunk, hanem megtanítjuk dolgozóinak az eszközök hatékony és hibamentes használatát is. Oktatásunk után kevesebb lesz a hibás kezelésből adódó probléma, és javul a termelékenység is. Ajánlott cégeknek, akik a hosszú távú hatékonyságban gondolkodnak.
Szakképzett tanácsadóink segítenek megtervezni vagy optimalizálni cége vonalkódtechnikai folyamatait. Megtaláljuk a legmegfelelőbb eszközöket, átvilágítjuk rendszereit, és konkrét javaslatokat adunk a fejlesztésre. Hasznos, ha bizonytalan, hogy pontosan mire is van szüksége.
Gyors, korrekt, hozzáértő szervizmegoldások – már több mint 17 éve.
Nem kell heteket várni – gyors reakció, akár ajánlattal és megoldással együtt.
SATO, Zebra, Honeywell, Datalogic, Epson, Star stb. - széles körű gyártói ismerettel dolgozunk, legyen szó adatgyűjtőről, címkenyomtatóról vagy kártyanyomtatóról.
Szükség esetén konzultálunk, oktatunk, vagy segítünk újra felépíteni, ami nem működik.
Nem beszélünk rá felesleges cserére vagy javításra. Nálunk a korrektség nem opció, hanem alap.
Elég egy rövid üzenet vagy telefonhívás. Megkérdezzük, mi a hiba, milyen típusú eszközről van szó, és egyeztetjük a következő lépést. Igyekszünk már 24 órán belül választ adni.
Az eszközt be lehet küldeni telephelyünkre, vagy igény szerint kiszállunk. Több gép esetén akár helyszíni átvizsgálás is megoldható. Sürgős esetben prioritást adunk.
Minden eszközt megvizsgálunk: mi a hiba forrása, érdemes-e javítani, mennyi időt és költséget jelent. Csak a jóváhagyás után kezdjük el a munkát.
A szükséges alkatrészeket beszerezzük, kicseréljük, beállítjuk az eszközt. Ha kérés van rá, konzultáció vagy oktatás is kérhető. Több gyártóhoz rendelkezünk gyári támogatással.
A javított eszköz visszakerül a helyére – lehet kiszállítással, vagy telephelyi átvétellel. Ha szükséges, írásos jegyzőkönyvet is mellékelünk. Működő állapotban, kipróbálva adjuk vissza.
Az űrlap kitöltése után 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
1043 Budapest,
Csányi László utca 34.
+36 1 321 3301
info@megaglobal.hu