Megállt a munka egy hibás eszköz miatt?

Minőségi javítás, megbízható eredmény – minden alkalommal.
Adatgyűjtők, címke- és kártyanyomtatók szakszerű karbantartása és javítása.

Ajánlatot kérek javításra / karbantartásra

Neked is ismerős?

Folyamat leállás egy nyomtató miatt? Nem ritka – de megelőzhető. Címke- és kártyanyomtató, adatgyűjtő javítására specializált csapatunk segít gyorsan átlátni a problémát és megtalálni a megoldást.

  • Nyomtatási hiba vagy csíkozás

    A címkék torzulnak, kihagy, vagy egyszerűen nem indul el a nyomtatás.

  • Adatgyűjtő hibák

    Lassulás, fagyás, hibás adatrögzítés, fizikai sérülés - segítünk kivizsgálni.

  • Elcsúszott beállítások

    Folyamatokhoz mérten rosszul sikerült beállítások vagy kalibrálások.

  • Nincs kit felhívni

    A korábbi partner már nem elérhető, vagy nem ért hozzá igazán.

Gyors, hozzáértő segítség – több gyártó esetében is.

Karbantartási szerződés

Fix reakcióidőt és kedvező feltételeket kínálunk cége számára hosszútávon, kiszámítható költségekkel. Karbantartási szerződésünk segít megelőzni az eszközök váratlan meghibásodását, így nyugodtan koncentrálhat az üzletére. Ajánlott minden olyan vállalat számára, akik stabil működést szeretnének.

Telephelyi szervíz

Átveszünk minden hibás készüléket telephelyünkön, gyorsan bevizsgáljuk, és pontos árajánlatot adunk. Csak jóváhagyás után végezzük el a javítást, hogy pontosan tudja, mire számíthat. Ajánlott, ha gyors, precíz megoldásra van szüksége.

Helyszíni kiszállás

Gyorsan megoldjuk problémáját a helyszínen, így minimalizálhatja cége kiesési idejét. Szakértőink előre egyeztetett időpontban érkeznek, legyen szó javításról, karbantartásról vagy eszközbeállításról. Ideális, ha nem szeretne logisztikai kihívásokkal bajlódni.

Kellékanyag-ellátás

Nem kell aggódnia a folyamatos ellátás miatt – címkéket, festékszalagokat, nyomtatófejeket biztosítunk minden készülékhez. Rendszeresen vagy igény szerint, minden eszközhöz a legjobb minőséget és gyors kiszállítást garantálunk. Tökéletes választás, ha stabil, folyamatos működésre van szüksége.

Oktatás és támogatás

Nemcsak javítunk, hanem megtanítjuk dolgozóinak az eszközök hatékony és hibamentes használatát is. Oktatásunk után kevesebb lesz a hibás kezelésből adódó probléma, és javul a termelékenység is. Ajánlott cégeknek, akik a hosszú távú hatékonyságban gondolkodnak.

Konzultáció, tanácsadás

Szakképzett tanácsadóink segítenek megtervezni vagy optimalizálni cége vonalkódtechnikai folyamatait. Megtaláljuk a legmegfelelőbb eszközöket, átvilágítjuk rendszereit, és konkrét javaslatokat adunk a fejlesztésre. Hasznos, ha bizonytalan, hogy pontosan mire is van szüksége.

Miért érdemes minket választani?

Gyors, korrekt, hozzáértő szervizmegoldások – már több mint 17 éve.

  • 24 órán belüli válasz

    Nem kell heteket várni – gyors reakció, akár ajánlattal és megoldással együtt.

  • Több gyártó, egy szerviz

    SATO, Zebra, Honeywell, Datalogic, Epson, Star stb. - széles körű gyártói ismerettel dolgozunk, legyen szó adatgyűjtőről, címkenyomtatóról vagy kártyanyomtatóról.

  • Tényleg segítünk és nem hagyjuk egyedül

    Szükség esetén konzultálunk, oktatunk, vagy segítünk újra felépíteni, ami nem működik.

  • Őszintén visszajelzünk

    Nem beszélünk rá felesleges cserére vagy javításra. Nálunk a korrektség nem opció, hanem alap.

A javítás menete

1. lépés
Kapcsolat
Kapcsolatfelvétel

Elég egy rövid üzenet vagy telefonhívás. Megkérdezzük, mi a hiba, milyen típusú eszközről van szó, és egyeztetjük a következő lépést. Igyekszünk már 24 órán belül választ adni.

2. lépés
Eszköz
Beérkezés vagy kiszállás

Az eszközt be lehet küldeni telephelyünkre, vagy igény szerint kiszállunk. Több gép esetén akár helyszíni átvizsgálás is megoldható. Sürgős esetben prioritást adunk. 

3. lépés
Kivizsgálás
Diagnosztika és árajánlat

Minden eszközt megvizsgálunk: mi a hiba forrása, érdemes-e javítani, mennyi időt és költséget jelent. Csak a jóváhagyás után kezdjük el a munkát.

4. lépés
Javítás
Javítás és karbantartás

A szükséges alkatrészeket beszerezzük, kicseréljük, beállítjuk az eszközt. Ha kérés van rá, konzultáció vagy oktatás is kérhető. Több gyártóhoz rendelkezünk gyári támogatással.

5. lépés
Visszaküldés
Átadás, visszaküldés

A javított eszköz visszakerül a helyére – lehet kiszállítással, vagy telephelyi átvétellel. Ha szükséges, írásos jegyzőkönyvet is mellékelünk. Működő állapotban, kipróbálva adjuk vissza.

Ajánlatot kérek
javításra | karbantartásra

Az űrlap kitöltése után 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.